torsdag 16. juni 2011

134.



Sitter ved vinduet og kjenner vinden stryke meg oppover beina. Ikveld skal vi gjøre det vi er aller flinkest til, sånn bortsettfra å være kjærester, vi skal spise Ben&Jerrys - Cherry Garcia og se Roskildefilmen. Om nøyaktig 1 uke sitter jeg i bilen på dette tidspunktet, noe som tilsvarer søvnløse netter, sommefugler og ekstrem glede den kommende uka. Det kiler så utrolig mye i magen, både til han kommer hjem og kysser meg, til Cherry Garcia, Roskildefilmen og 8 dager på Roskilde. I mellomtiden skal jeg speile meg i hver minste lille blanke overflate, dette er første gang jeg har hatt langt hår, noensinne.

2 kommentarer:

  1. Jeg er så glad for at du endelig SKRIVER igjen. Tar det som et godt tegn. Du er fin!

    SvarSlett
  2. JA! hva gjør du idag f.eks?

    herregud, inatt drømte jeg at hele coffin camp (dere, og sånn 10 metal-gutter haha) hadde blitt nekta adgang på roskilde fordi dere hadde med dere drugs (typ heroin og sånn), måtte kjøre tilbake til norge, og at dere måtte vente med å kjøre fra norge igjen før klokka 19.30 på lørdagen. det var såå trist! men halvor smilte, da. og at alt var tatt ut av coffinen, det var bare vann oppi der, for dere måtte vaske ut alt. skummelt!!!

    SvarSlett