fredag 10. juni 2011

124.

Idag dro vi fra dette:

Med dette:

Hit:

...for å feire mammas 55 år. Ikke gøy, Kristiansand har behandla oss så pent og jeg kunne mer enn gjerne vært der til vi reiser til Roskilde.

Har forresten 2 ståplassbilletter til Foo Fitghters den 24. juni, fine ståplasser, skulle gjerne dratt selv, men bytta billettene mot 1 billett til Roger Waters - The Wall. Nå viser det seg at min flinke militærlillebror ikke kan dra likevel, fordi han skal på øvelse, og ettersom jeg sitter full og glad i køa på Roskilde, så blir ikke billettene brukt. 2 stk. for 1200kr, inngang D. Nypris 605,- pr. billett, jeg betaler frakt. Mail meg på talullahh (a) gmail.com :)

2 kommentarer:

  1. alt for snill kommentar du skrev!!

    men det huset så bare helt idyllisk ut!!!

    SvarSlett
  2. søta, det er barndomshjemmet mitt :) kråkeslottet! det er verdens fineste hus :)

    og, jeg mente det jeg skreiv!

    SvarSlett