torsdag 16. juni 2011

133.



Jeg bare, wow. Tror det jeg prøver å si er takk, dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg. Virkelig. Jeg startet så smått å skrive og legge ut bilder igjen for å samle tankene mine og livet mitt, samtidig som jeg prøved å komme meg ut av denne depresjonen jeg har hatt hengende over meg siden ifjor. Dere er så fantastiske med meg, hele gjengen. Skulle ønske jeg kunne lagt ut alle kommentarene deres og takket hver og enkelt av dere, men dere er så flinke at da hadde jeg ikke gjort annet. Takk, alle hjerter.

4 kommentarer:

  1. håper de fant deg gjennom oss da, hvertfall EN av de :)

    SvarSlett
  2. Du fortjener det absolutt.

    SvarSlett
  3. jeg slenger meg på og roper et høyt HURRA for at du er tilbake!

    SvarSlett
  4. Jeg kom tilfeldigvis over et bilde av deg på en blogg jeg er innom av og til, og måtte virkelig sjekke rundt om det var deg. Ble så glad da jeg fant bloggen din igjen, og stemmer i alt som anonym 2 skriver i innlegget ditt :) Ønsker deg en topp sommer!

    SvarSlett