onsdag 24. august 2011

188.


Oslo Fotokunstskole, here I come!

17 kommentarer:

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    SvarSlett
  2. åååh, kjære christine! jeg må bare få si hvor lykkelig jeg ble i går da jeg snublet over denne bloggen din. jeg synes det var så trist da du sluttet å blogge på cecekaa, innleggene dine der fikk meg alltid til å føle meg glad og forelsket. deres forelskelse smittet over på meg, hvis man kan si det sånn uten at det høres helt feil ut, haha. uansett, her er du igjen, på en annen måte, men allikevel er det like fint. jeg leste hele arkivet ditt i går kveld og sitter igjen med en følelse av både tristhet og glede. det er leit å lese hvordan du har hatt det, selv om jeg på ingen måte kjenner deg. rart hvordan internett leker med hjernene våre. uansett, tror egentlig det jeg prøver å si er gratulerer så masse med oslo fotokunstskole! gleder meg til å følge deg videre på ferden som student!

    SvarSlett
  3. Bravo! Jeg var ikke like heldig, klarte å miste skoleplassen min allerede første dagen. Idiotiske angst. Ble veldig glad på dine vegne. Fotoskole høres kjempe gøy ut, gratulerer! :)

    SvarSlett
  4. åå, så spennende! : D grattis! <3

    SvarSlett
  5. Ble glad når jeg så deg på skolen i dag, jeg syns du allerede er utrolig dyktig bak kamera :) Velkommen til ofks, håper du vil trivs med oss :)

    SvarSlett
  6. Er så glad på dine vegne kjære Christine! :-D Gratulerer så masse ^^

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye, fine! kjempe spennende, vær stolt av deg selv nå :)

    SvarSlett
  8. gratulerer så mye med plassen!!! elsk på kamaeraen din btw ;)

    SvarSlett
  9. Tusen takk, Christine! For at du er min perfect stranger, den fremmede som gir meg inspirasjon, får meg til å smile.
    Tusen takk for at du er tilbake (nå ser jeg jo at du har vært det en stund, men jeg har ikke oppdaget det før nå.)
    Tusen takk for at du jobber med å snu ditt mørke mot lys. Tusen takk for at du skriver om det.
    Tusen takk for at du har en blogg helt utenom det "vanlige".
    Det er herlig å følge deg. Håper dagene dine fortsetter å være bra også i fremtiden!
    Gratulerer med skoleplass! Gleder meg til å se masse fine bilder fremover!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse, søte! :D

    SvarSlett
  11. Åååh. Jaaa! Gratulerer! :D

    SvarSlett
  12. åh, så bra! Gratulerer :-D

    SvarSlett
  13. Hurra!!! Endelig fant jeg deg igjen. Var en trofast leser da du blogget på cecekaa. Du er rå.

    SvarSlett
  14. Åhh., så heldig! Lykke til :D

    SvarSlett
  15. Tusen takk for fine kommentarer og gratulasjoner, dere er best!

    Martine - utrolig trist å lese. Hang in there, bedre tider kommer, tro meg, bare se hvor jeg er nå :)

    anonym - oh, nå blei jeg spent (og litt skremt, haha) på hvem du er!! Takk, jeg storkoser med :)

    Pusterommet - Tusen takk for verdens fineste kommentar <3

    <3<3

    SvarSlett