tirsdag 2. august 2011

169.


Farmor fyller hele 90 på fredag, så i helga skal vi til Norefjell spa&resort med hele familien. Vi blir 18 stk, noe som kan bli veldig koselig! kanopadling, spa, bading, fjellturer og god mat. I like! Øystein tok dette bildet av oss barnebarna igår, som vi skal gi i gave, tatt i Drammen foran Ypsilon :) Dette er da altså fettere og kusiner på pappa-siden, og han kjekke bak meg er min kjære lillebror på 20, singel. Uansett, nå kommer Mira og Linn på besøk til meg, vi skal spise god mat, høre på vinyl, prate og virkelig KOSE oss på verandaen :)

3 kommentarer:

  1. Så fint bilde :) Det er så kose med slike familiebilder, selv om de kan bli litt kleine og oppstilte, det blir de i min familie! Men HALLO til broren din da, haha!

    SvarSlett
  2. haha, dette var intet unntak. Selvom min kjære stod for bildet, er det noe med det å stille seg opp mellom mennesker du ser hvert andre år og få det til å se naturlig ut...

    SvarSlett