tirsdag 16. august 2011

178.

Da har vi kommet til denne tiden av året igjen, tiden som Ø har skolefoto og jeg..underholder meg selv med Unge Mødre, Dr. Phil, masse junk, lite bevegelse og lite sosialt. Jeg blir et slags monster som lever etter hvilket tvprogram som går på tv når, mser all oversikt over når man skal spise (jeg dytter i meg stort sett alt jeg kommer over) og ja, tiden der kiloene bygger seg på, jeg gir faen i utseendet og våkner opp ca 2 måneder seinere, dypt ulykkelig og oppgitt over meg selv. Men i år skal jeg gjøre en innsats. Første jeg skal gjøre skjer torsdag, det får dere se når det er gjort, neste punkt på lista mi skjer neste fredag. Da skal helveteextensionsene av, jeg klør meg til blods til tider, og nå skal de fjernes. Jeg skal helbleike og klippe meg sånn her igjen:





Jeg var lykkelig med lyst kort hår, så nå satser jeg på å bli lykkelig igjen. På ekte. Jo også skal jeg starte å bruke dette Satsmedlemsskapet jeg absolutt skulle ha ifjor.

17 kommentarer:

  1. sv: oi, kjipt, haha. det var jo treff i dag også! så deg faktisk på vei dit, var jeg som mistet sjerfet mitt i telthusbakken. innså ikke at det var deg før etterpå så klart..

    SvarSlett
  2. Jeg har lyst hår nå, noe jeg haaater. Har vanligvis mørkebrunt, langt hår, men ikke nå. Skulle absolutt bli litt "ny". Det er rart hvor mye håret faktisk spiller inn i selvbildet. Syns du er nydelig med det mørke håret. Du får liksom litt kontrast med ansiktet. Det med veldig lyse og mørke farger er at de "stjeler" veldig mye farge fra ansiktet. Men herregud, du er kjempe fin uansett!

    SvarSlett
  3. JA! Åh, har ventet på dette innlegget. Digget sveisen din da du hadde det kort og lyst:D Men.. Alt kler den smukke! Du er bra!

    SvarSlett
  4. Du er fin uansett!! :):)

    SvarSlett
  5. elskerelskerelsker håret på det tredje bildet

    SvarSlett
  6. Jeg vet du kan klare det!
    Heier på deg!
    På oss.

    SvarSlett
  7. Jippi. Helt ærlig så syns jeg du kler det korte, lyse best, hehe. Du er såklart like søt og pen med langt hår også, men ansiktet blir liksom mer fremhevet på en bra måte sånn som på bildene over her!!

    SvarSlett
  8. Jeg diiiiigger deg med kort blondt hår!!

    SvarSlett
  9. vel du er helt nydelig med kort. blondt hår <3

    SvarSlett
  10. Du er så helvettes nydelig!

    SvarSlett
  11. YEAH BABY! Loved your short blond hair...and now SHE'S COMING BACK!!!
    Sure, you're beautiful in any way, but short blonde tops it all! <3 I'm looking forward!

    And in a few days I'll be platinum blond as well :D

    SvarSlett
  12. åå. du er såå fin med det korte lyse håret!

    SvarSlett
  13. Du kler faen meg alt mulig! SKIKKELIG urettferdig! Gleder meg sånn til å se deg i dag <3

    SvarSlett