onsdag 3. august 2011

170.



Haha, Linnbein og Miramus!


Spist god mat med disse fantastiske jentene idag. Og tror du ikke de hadde med seg gave til meg? Skal vise dere imorgen, er faktisk verdens fineste skjørt :) Som vanlig har det blitt masse latter, hytting med neven etter veps, sladring og tull, for ikke å snakke om Miras hysteri hver gang det kjørte en politibil forbi. Velkommen til St. Hanshaugen, baby! Nå skal jeg egentlig prøve å sove litt, i september runder jeg 1 år som sykemeldt, men siden jeg har ny legetime på mandag skal jeg på jobbintervju imorgen..Ønsk meg lykke til, gruer meg så utrolig mye!

10 kommentarer:

  1. Går så bra så! Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Lykke til verdens vakreste! Husk å sende mld når du er ferdig!

    Det beste med vepsegreia var når Linn skrek med neven opp mot vepsen; "You're NOT welcome here!!!". Jeg dævva.

    SvarSlett
  3. Det går nok kjempefint, søte deg! <3 Send meg meld og! :-D

    Og, HAHA, jeg hater vesper....

    SvarSlett
  4. Gifen er ledendargisk! Skjønte du nå hvorfor jeg sparte de bildene av deg :P

    SvarSlett
  5. masse lykke til! du e fanttastisk

    SvarSlett
  6. visit our website w9o42x3f30 replica designer bags 7a replica bags wholesale k1h72j8a84 replica bags 168 mall fake gucci j7y88c8w34 replica bags high quality site link g4q95u7v00 replica gucci replica bags and shoes

    SvarSlett