onsdag 3. august 2011

171.


Fikk som tidligere nevnt et helt fantastisk skjørt fra Gestuz an Linn og Mira! FOR noen venner jeg har <3 Uansett, hadde planlagt å ha det på meg idag, men i natt forta jeg meg til legevakta, den jævla sushien jeg spiste igår kveld har gitt meg matforgiftning. Magen vrenger seg, feberen svetter meg ut og ja, det er helt forjævlig vondt! Så nå ligger jeg i senga med kulltabletter, eplejuice+farris, med tven på og ikke en dritt å gjøre. Alt av planer som innebar jobbintervjue, lunsjing, kaffe, mer kaffe og så litt mer kaffe har utgått, blah. Har i det minste denne søte gifen å kose meg med..

9 kommentarer:

  1. Kjempefint skjørt! Liker bloggen! :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Taadaaaaa - I'M BACK & ALRIGHT ;-)
    Soooo sweet you worry about, Honey! :-*
    It has been rough times for me, very confusing, so i "retired into my shell" for a while.

    The skirt is awesome, fits perfect!
    Get well soon and good luck for the job interview <3<3

    SvarSlett
  4. Stakkars! God bedring, håper du blir frisk så fort som mulig <3 Supersøt gif!

    SvarSlett
  5. åååå god bedring!! matforgiftning suger. broren min fikk det også av sushi ehr om dagen. han spiste sånn.. butterfish eller hva det heter. kanskje dere spiste samme fisk fra samme sted :D

    SvarSlett