søndag 31. juli 2011

166.






Har tidenes søndag (hva skjer med meg om dagen?), iskaffe på kaffebrenneriet, markedet i Birkelunden, verdens fineste kjæreste og økologiske bringebær. Mys. Nå ligger vi henslengt i den nye leiligheten, skal snart flytte litt mer, men denne varmen tar knekken på meg/oss. Fikk kjøpt meg en fin salatbolle og et norgesglass i Birkelunden forresten, er superfornøyd. Fikk en annen fantastisk nyhet idag også, nå går ting min vei. Babysteps, I know, men etter 11 måneder i et jævlig mørke, er det så deilig å kjenne at ting går min vei. Det var helt riktig å flytte 200m borti gata.

7 kommentarer:

  1. Jeg er så glad jeg "fant" deg igjen, sånn stille og rolig..
    Er så glad for at du har en fin dag! Det har jeg også idag. Deilig! :)

    SvarSlett
  2. sååå fine bilder :):) har de iskaffe på alle kaffebrenneriene?
    fint å høre at du har det så bra om dagen! og hvor er de røde stolene kjøpt? :)

    SvarSlett
  3. ÅÅHH! Jeg ble så utrolig glad nå for at jeg fant bloggen din! Har virkelig savnet deg!
    Har sitti og bladd meg tilbake helt til innlegg 1. Det var verdt det. Gratulerer med leilighet! Håper ting går oppover herfra!

    SvarSlett