onsdag 6. juli 2011

142.

Har ikke så mye å skrive akkurat nå. Jeg er kjæreste igjen og prøver for harde livet og holde fast ved de gode minnene fra årets Roskilde. For min del har det aldri føltes bedre å komme hjem, Ø, amerikanern og jeg, istedet for å tenke på årets Roskilde skal jeg heller se frem til neste års. Folk skal være så jævla negative til alt at jeg egentlig bare har bestemt meg for å gi faen, man trenger ikke andre mennesker. JEG trenger hvertfall ikke folk som sender det negative dritet sitt over på meg og forpeste mine opplevelser og minner, for selvom det er godt å være hjemme, er det ingen andre steder enn Roskilde jeg vil våkne opp i et svett telt klokka 0800 på morningen. Nå skal vi vise amerikaneren byen, kommer bildedryss fra festivalen i kveld :)

4 kommentarer:

  1. Jeg håper alt ordner seg for deg :) Selv om jeg ikke kjenner deg og har aldri hilst på deg, betyr din lykke noe for meg. Ha en fin dag!

    - Anette

    SvarSlett
  2. Så bra at det ordnet seg for deg, søte :D
    Var veldig koselig å hilse på deg der nede!

    SvarSlett
  3. <3

    Du har de fineste øynene jeg noensinne har sett. Og ikke minst øyevipper. Du sto i hvert fall ikke bakerst i køen da utseende ble delt ut.

    SvarSlett