fredag 13. mai 2011

85.



Can't you see that it's just raining, ain't no need to go outside..

Lyset blir så fantastisk fint når sommerregnet inntreffer, tok dette bildet ut av vinduet på soverommet vårt og har ikke redigert noe på fargene, amazing! Skal pakke meg inn i dyna vår, lage te, hente jordbær fra kjøleskapet og spise pannekaker, samtidig som jeg ser "Lolita" og den første sex og singellivfilmen. Jeg er aleine hjemme i helga og savner sørlendingen utrolig mye, men det er ikke så halvgalt med litt me-time av og til heller, jeg kan se hvilke filmer jeg vil og spise knekkebrød i senga så mye jeg vil (så lenge jeg skifter sengetøy før han er tilbake), hurra!

3 kommentarer:

  1. Sommerregn er det fineste i verden. Jeg ble så glad da den kom hit i går. Jeg gikk ut med musikk på øret og bare gikk og gikk og gikk og nå har jeg vondt i beina.

    SvarSlett
  2. Karine - takk :)

    Kathleen - Det hørtes helt fantastisk ut, tross vondt i beina idag. Åh, det skal jeg også gjøre neste gang det regner :)

    SvarSlett