lørdag 11. februar 2012

251.



Har to tumblre som jeg bruker om dagen, den øverste oppretta jeg idag av ren kjedsomhet (har ligger på sofaen og sett SATC de siste 5 timene, Øystein er på kino) og den underste er en tumblr jeg poster noen av bildene jeg har tatt i forbindelse med skolen/prosjekter der. Følg meg da vel :-)

OG, feel free til å poste deres egne adresser eller andre tumblre i kommentarfeltet. Håper alle har hatt en skikkelig bra kveld. Selv fortærte jeg herlig taco før Ø dro for å se Star Wars 3D. Han er sikkert superglad for å ha blitt kompis med en i klassen min, jeg har sovna begge gangene han har prøvd å få meg til å se filmene..Nå står biff&løk-chips på bordet, sammen med hockeypulver og jordbærstang. Lenge leve barndommen!

8 kommentarer:

  1. Skal ta en titt :D ELSKER tumblr-blogger!

    SvarSlett
  2. Kjempe kjekt å kikke gjennom bildene..
    Kjæresten din sine var like kule som dine! Dere er flink!

    SvarSlett
  3. Følger begge! :-)

    Du kan jo ta en titt innom http://gulemeg.tumblr.com/ om du vil :) Poster egentlig alt fin, søtt eller morsomt jeg kommer over. Mest fint!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Følger begge tublrene dine! :D
    Reblogger det jeg syns er morsomt eller fint :D

    http://iseliin.tumblr.com/

    SvarSlett
  6. distantanna.tumblr.com : )

    SvarSlett