tirsdag 5. april 2011

51.



Okei, selvom jeg skulle ønske at hver dag var en typisk fint-vær-og-fri-spiser-sushi-og-macroner-i-solen-dag, så er jo ikke det tilfellet. Helt siden Øystein starta i ny jobb, og jeg blei sjukemeldt, har jeg stått opp om morningen og laget lunsj til han! Det er ikke så mye som skal til for å få en bra 30minutters på jobben, og jeg er overbevist om at en god lunsj hever alt noen cm (for ikke å snakke om prisen for å være årets kjæreste som jeg prøver å nå). Uansett. Jeg kjøper/baker alltid brød og fryser det ned 4 og 4 skiver av gangen, på den måten kan jeg ta det opp om kvelden for tining, også føles det ferskt og godt dagen etter. For å lage sandwichene som jeg har tatt bilde av trenger du; Brød, pesto, agurk, ruccolasalat, jarlsberg (ost er tross alt ikke ost) og krydret kyllingskinke (ha gjerne på tomat også, noe jeg mener hever smaken, men min kjære kjæreste gidder ikke å ta fra hverandre skivene og putte det i mellom og siden tomat gjør brødet KLISSVÅTT tar jeg det aldri rett på skiva). Smør et tynt lag med pesto på alle 4 skivene og ha på ingrediensene, legg 2 og 2 skiver mot hverandre, pakk de inn i plastfolie for så å dele på midten, voila! en syyykt digg lunsj. Ha en fin dag :)

9 kommentarer:

  1. Linn skal jobbe på torsdag, så hun kan ikke.... ;( Men skal vi møtes for det?

    Og du kan gjerne lage lunsj til meg Christine <3

    SvarSlett
  2. celebrating/enjoying food - little things that mean so much!
    i agree, a really good sandwich can make the day MUCH easier ;)

    SvarSlett
  3. Så snill du er da! Du vinner lett over meg når det kommer til årets kjæreste :D
    Det så godt ut også, men jeg klarer ikke ruccolasalat.

    SvarSlett
  4. å herremalla, det der skal jeg prøve! fin heldagsprøvemat!

    re:
    jo takktakk!

    SvarSlett
  5. åå, det var jammen godt! min mor og min far likte det også veldig godt, og kjæresten min var veldig nysgjerrig! :D

    SvarSlett
  6. Jeg tror ikke du har så vanskelig for å bli årets kjæreste. Fine, fine deg.

    SvarSlett
  7. hah, dere er søte :)

    Iselin - så utrolig gøy at du prøvde det ut, og at det falt i smak :)

    SvarSlett
  8. Så herlig!
    Du vinner lett over JM som årets kjæreste! Hirr Hirr :3

    SvarSlett