torsdag 1. september 2011

192.

Jeg veit ikke om noen av dere bryr dere om hvordan dagen min ser ut en gang, men om dere lurte:


Jobber med en oppgave på skolen og idag består researchen min av å se "The Wall", "Requiem for a dream" og siden skal jeg se "Control" av fantastiske Anton Corbijn, "Trainspotting" og "La den rette komme inn". Herregud, jeg elsker denne skolen, oppgavene er utrolig spennende og jeg føler alt nå at jeg har kommet et stykke på vei og funnet mer ut av hvilken retning jeg vil gå innen foto. Neste uke skal jeg lære å gjøre negativer om til papir, kan nesten ikke vente :)

Uansett, jeg har det latterlig bra nå.

10 kommentarer:

  1. Åh, det hørtes kjempegøy ut, hvertfall lære å gjøre negativer om til papir!

    SvarSlett
  2. å herregud, control er syyyykt bra! guud, jeg får aldri nok av Ian curtis!

    SvarSlett
  3. Så deilig å høre at du har det bra. Henger meg på hun ovenfor; Control er sykt bra.

    SvarSlett
  4. Så bra :D Å se filmer i skolesammenheng høres herlig ut!

    SvarSlett
  5. YEEEY!! RÅTT! du gjør meg glad

    SvarSlett
  6. I'm looking forward to see your work!!!
    <3 photo development.
    And nice to see you happy like this, Sugar.

    SvarSlett
  7. requiem for a dream er sinnsykt bra! høres ut som du koser deg

    SvarSlett
  8. Ååå, mørkerom er MORO! :D

    SvarSlett